30.09.2011

Appartment pimping!


I den tidligere lagerdelen/postkontoret i Landhandleriet har Lokfører`n og Karlotte laget en utleieleilighet, eller skilsmisseleiligheten som vi litt spøkefullt også kaller den;-)

Etter å ha leid den ut i ett år ønsket vi å fikse litt på overflater ol før vi nå skal leie den ut igjen.
TTT (ting tar tid...!) men nå er den endelig ute på det store Finn-utleiemarket!

For at bildene skulle bli litt fine (og fordi Karlotte alltid synes det er ganske så stas å stæsje og innrede litt) møblerte vi den med våre egne møbler for billedtaking og visning.

 Dette er den store visningshelgen med 4 visninger i dag, 3 på søndag og 2 på mandag. Håper og tror vi skal ha funnet noen greie leieboere etter det!

I dag byr Karlotte dermed på et lite bilderas fra utleieleiligheten. Den er på to plan med åpen soveromsløsning og bad i 2 etg. Karlotte velger å synes at den er litt loft/new york aktig - kjøper du den eller??!


ENDELIG FREDAG, sola skinner og Lokfører`n har frihelg!! Dette blir bra:-)


Riktig god helg til deg som titter innom her også, klem fra Karlotte 

9 kommentarer:

  1. Eg villa gjerne leigd den om eg trengte det☺
    Kjempefin!☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Hadde jeg vært på leiemarkedet ville jeg leid denne. Kjempe flott og fint. Du har laget det fin der. Håper dere finner noen som er gerie og rolige. Klem og kos dere i solen!

    SvarSlett
  3. For en superfin leilighet! Liker stylingen. Og ja det må jo ha vært gøy - tror jeg hadde gjort det jeg også, bare for å få gleden av å style, fikse og ordne - og ta bilder etterpå så klart!!!
    God helg til deg og dine!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Dette var en lekker leilighet å leie!!! Helt nydelig! Heldige de som får lov til å bo her :)

    For et nydelig vær det er for tiden. Takker for koselige kommentarer :)

    Ha en super duper helg! Skal ikke gjøre noenting denne helgen, kun slappe av :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  5. Herlighet, så sabla fin! Vinduene, bjelkene, gulvene, kjøkkenkroken... ALT!
    Kjempeheldige de som får leie hos dere! :D

    God helg <3 Klem.

    SvarSlett
  6. Ååh..For en nyydelig leilighet! Heldig den som får bo der:) Må være terapi å få leie en så flott leilighet:) Ønsker deg god helg:) Klem Ellen.

    SvarSlett
  7. Elsker stylingen din! Her må det jo vera ein smal sak å få leid ut ja :) Krysser fingrane for at ein super-duper leieboer er på plass straks.

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. Denne kunne jeg gjerne ha leid om jeg hadde behov, flott styling;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  9. Så flott leilighet! Heldige de som får bo der hos dere:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)