21.08.2011

Sweet little Mia





heart.jpg



Karlotte ble tante for noen dager siden! Til en bitteliten jente som måtte komme litt tidligere til denne verden en planlagt da mammaen ble syk.

Bare 840gram og 34cm - men med livslyst, viljestyrke og nyskjerrighet allerede! Slekter nok på mammaen sin og 
storesøster-turbo denne frøkenen som skal hete Mia.



Vi håper og tror at alt skal gå bra. I mens tenker vi masse på de og venter utolmodig på å få møte de mens vi krysser det som krysses kan!



Lillekarlotten og Karlotte koser seg hjemme alene denne helga mens Lokfører`n og Ludvigsen er på fjelltur med onkel. I dag tror jeg det blir en liten skogstur på oss om ikke regnet kommer - da er det fare for at det blir bollebaking og stearinlys isteden:-) 

Deilig med en rolig søndag etter all usikkerhet og dramatikk vi har hatt denne uka.

Fin søndag til deg og dine:-)

Klem fra Karlotte.



PS: Karlotteshjem nærmer seg 5000 besøk! 
Det tenkte Karlotte skulle feires med en aldri så liten giveaway. 
Karlotte skal ta seg en liten runde i morgen og se om hun ikke 
kan få stelt istand noe fint til dere hyggelige blogglesere;-)

3 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Gratulerer som tante! Mia kommer til å klare seg. Min lillesøster ble født for tidlig og var superliten og i dag er hun en frisk og fin jente.

    Tusen takk for herlig kommentar inne hos meg ;) Det gleder og varmer masse!

    Bloggen din er jo bare herlig! Jeg kommer nok brått tilbake :)

    Ønsker deg og dine en finfin søndag!
    Jeg skal på søndagsmiddag hos mamma og pappa i dag, det skal bli godt :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer som tante.Skal være med å krysse fingrene for den lille.
    Jeg må si jeg liker bloggen din godt og du skriver så levende og flott. En blogg det er lett å følge med på. Ønsker dere en fortsatt en flott søndag og håper der får en fin tur i skogen.
    Klem Siv Anita

    SvarSlett
  3. Gratulerer som tante!!! Så liten, men det går fint :-) Skal se hun blir like turbo som tanta si!! Hi hi!!

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)