03.11.2011

SOME NEW THING`S!

Karlotte har vært særdeles disiplinert i shoppingen i det siste. Stadig flere julegaver er innkjøpt og det har vært mindre shopping til Landhanderiet og deres beboere. Noe må man alikevel unne seg..... 
Morsomme sukulenter i fine potter fra ZanZ 

Karlotte var en bråtur innom Home & Cottage for å plukke opp et Tine K brettbord til en god venninde i blide Trøndelag hadde så lyst på i går og der hadde de begynt å legge ut julevarene.... 

Denne søte lysestaken ropte litt til Karlotte. Så enkel, fin og naturlig! Billig var den også:-) 
Med enkle hvite, numererte lys får denne bli adventsstaken og slå an "juledekor tonen" i Landhandleriet i år!

Nå gleder Karlotte seg veldig til sitt første bloggtreff hos Hviit i kveld! Etter å ha møtt søte Lene fra Lillekatts Drablerier i går kveld tror jeg det blir veldig morsomt! Virker som interiørbloggere er et utpreget hyggelig folkeslag;-) 

Ha en fin dag folkens! 

Klem fra Karlotte 

4 kommentarer:

  1. Hehe, enkelte er vel også utprega merkelige?? Som oss to feks?? ho ho!! ses etterpå! Jeg og konetraktoren plukker deg opp i fart!

    SvarSlett
  2. Åååå for et nydelig hjem du har <3!! Jeg legger meg sporenstreks til og gleder meg til å følge deg videre! Gleder meg også til å hilse på deg i kveld :) Vi ses! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei Karlotte, det skjerfet er becksøndergård. Og fargen som er på bildet er sennepsgul:=) Koster 300,- er av kvaliteten bomull. Fint innlegg du har lagt ut:=) Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så på den adventstaken hos H&C forleden dag jeg også. Kjempefin :) Tenkte meg at den kabeltrommelen var mindre ja ;) Da er det bare å jakte videre. Jeg har vært hos kommunenen (ligger like nedenfor oss) og spurt om jeg kunne få en, men den er det fortsatt "ledning" på så jeg måtte vente litt :)
    Ha en strålende helg.
    Hilsen "naboen"

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)