31.05.2012

Join the Give Away - last chance today!!

Hallo kjære bloggvenner!! En strålende pinse- kombinert med koselig besøk fra Trøndelag og ikke minst bursdagsfeiring av denne fine fyren som fylte 5 år på fredag har ført til et lite bloggopphold igjen!
Karlotte teller litt på knappene i forhold til videre blogging. På den ene siden er det mye som skjer også av bloggbar interesse- men den store iveren etter å lage blogginnlegg har blitt mindre. Karlotte opprettholder kanskje en lavere frekvens i en periode til, mens hun venter på at iveren og entusiasmen skal komme tilbake! Like fult - hun setter stor pris på alle besøk og ikke minst fine kommentarer hun mottar her inne og lysten til å besøke alle de fine og inspirerende bloggene rundt om kring har ikke blitt borte:-)
Mens Karlotte venter på å "se lyset" kan jo den hjemmelagde lampen på soverommet blogges!!
Ikke undervurder hva en kveil hæsjastreng kan bli til:-)
Litt spennende ting er da også på gang - ikke alt som kan avsløres enda, kommer nok en liten teaser her etterhvert! MEN - det som egentlig var oveskriften her er nemlig en liten påmindelse om Give Awayen Karlotte har gående. Har du ikke slengt deg med i kampen om et gavekort fra ZanZ verdi 1000kr enda må du skynde deg å gjøre det nå - i morgen trekkes nemlig den heldige vinner!!! Du kommer itl Give Awayen ved å trykke HER!!
Fin fin torsdag ønskes deg som titter innom - klem i fleng:-)

5 kommentarer:

  1. Hei på deg karlotte-mor:)
    Klart du ikke skal slutte og blogge, det går da bare ikke an... :)
    Neida, har full forståelse for dette med tid, overskudd og bloggelyst - det kommer og går litt hos de fleste innimellom tror jeg... for hos deg er det vel ikke akkurat bloggmaterialet som mangler vil jeg tro, hihi:)

    Jeg er glad så lenge du kommer innom med et innlegg i ny og ne ♥ Vi som har deg på bloggrollen vår får jo opp at du er innom:)
    Så venter vi tålmodig på neste innlegg - vi vet jo at det blir BRA!

    Viktig at bloggen bare blir KOS og ingen plikt som henger over en, da blir det fort ikke så koselig likevel...:)

    Ha en fin fin kveld:)

    Og ja, PS liksom, fine bilder av dine skjønne små ♥ Og jeg DIGGER lampen din:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med 5 åringen :) Ikke den helt store bloggelysta her om dagen heller, og heller ikke tid som strekker til til blogging, men går jo ann å skrive et innlegg i ny og ne til lysta kommer tilbake tenker jeg. Hadde vært veldig koselig om du fortsatte med bloggingen altså :) Liker bloggen din veldig godt og gleder meg til dine innlegg. Morsom lesing og nydelige bilder.

    Ønsker deg en fin kveld.
    klem Jane

    SvarSlett
  3. Hei!
    Å, jeg håper du fortsetter.Selv om jeg ikke får lagt inn komentarer hver gang, så er jeg ofte innom den inspirerende bloggen din.
    Du er jo sååå flink.Men jeg skjønner det med tid og ikke alltid like stor iver.
    Den lampa de var utrolig kul!!!
    Blir spennede med giveaway, jeg er selvsakt med.
    Ha en strålende helg fine du.

    Stor klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Hei der bursdagsjenta! Eg skjønner så godt det der med bloggelysta, eg er også nede i ein litt sånn gidd ikkje periode, og då er det så herlig at blogging er heilt frivillig. Me har ingen tidsfrist, ingen som presser oss til å skape, MÅ ingenting - I like it! Så no venter eg også berre til bloggelysta kjem tilbake. Ellers så følger eg jo med deg, må veta ;) Ikkje eit innlegg frå min kjære Karlott går forbi uanmeldt! Venter tålmodig eg, og gleder meg fremdeles til treff på Moi.

    Blir spennande å sjå kva du har på gang :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Skønne billeder af dine unger - du skal nok finde glæden og ivren igen - men det hænger som oftest sammen med, hvor meget man har at gøre godt med af tid sammen med alle de andre projekter du har gang i. Og tillykke med 5 års-dagen - det er da i sig selv en bedrift.

    Ideen med lampen er fikst fundet på - tror nu ikke jeg selv ville gøre det - hader ting der samler støv :-D

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)