06.09.2012

Guest blogger!

Karlotte fikk en spennende forespørsel her om dagen, om hun kunne tenke seg å være denne ukens gjesteblogger på det fine nettstedet Inspirasjonsguiden. Med lett prestasjonsangst og "blankt hode" begynte tenkeprosessen på hva hun skulle velge å skrive om... 
Valget falt til slutt på Karlottes store interiørkjørlighet om dagen, nemlig SORT!!! Så i kjent Karlottestil ble det en skolestil (pling!) om bruken av kontraster og da særlig sort i interiøret, samt litt om det å sette stæsjet i grupper. Vår nylig malte vegghylle hos ZanZ er jo et strålende eksempel på hvor fantastisk en mørk farge kan virke i et rom og som et bakteppe for utstilling av varer f.eks. 

Om du vil ta en titt på gjesteblogginnlegget kommer du direkte dit ved å trykke HER! 


Helt på tampen, men albsolutt ikke minst må bare Karlotte få si TUSEN HJERTELIG TAKK for alle tilbakemeldinger, fine ord, kommentarer og mailer ang Norges Vakreste Hjem konkuransen. Det varmer våre hjerter. Siden vi har gjort 95% av rennoveringen selv er det en enorm bekreftelse og anerkjennelse på vår innsats - noe som gjør at det er ekstra stas og settes veldig stor pris på av både Lokfører`n og Karlotte!! 

Nei, nå får denne frøkena sette igang og jobbe litt med nettbutikken til ZanZ! Nye varer skal legges inn og ikke minst skal siste fase av den store omgjøringen av butikklokalet planlegges ferdig og iverksettes på lørdag. 

Ønsker deg som titter innom en strålende fin dag! Klem fra Karlotte. 

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Så kjempe gøy å bli spurt om noe sånt:) velfortjent:)
    Så stilig evne du valgte og for en utrolig herlig idee å henge mange rammer på denne måten:)
    Masse inspirasjon å hent her:)

    Fortsatt herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Du er flink, stå på!! Jeg krysser fingrene for deg i konkurransen vettu ;) Er ikke fritt for at vi har lik smak; teppet under sofaen din er kommet i hus her også, men ikke rullet ut ennå fordi vi ikke har klart å bestemme oss for om det skal være under spisebord eller sofabord :) Likeledes svarte hyller som du har på kjøkkenet, innkjøpt, men står foreløpig på vent i boden ;) Ønsker deg super torsdag! Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei, Gratulerer - herlige bilder fra deg! Fin torsdag! klem Siv:-)

    SvarSlett
  4. Så moro med å være gjesteblogger, fint innlegg du hadde laget og : )
    ..og det aner meg at det er noe i gjære med gulvene hos Zanz
    siden dere stenger. .. Hvis jeg får det til skal jeg ta turen på torsdgen når dere
    åpner igjen! Helt topp at det blir mulighet til å kjøpe seg en kaffe,
    da blir jeg (og alle andre!) enda lengre på besøk når jeg er innom ; )
    (har alltid lurt på hvor jeg skal kjøpe kaffe når jeg er på tur i Lillestrøm, jeg er
    jo ikke noe kjent.. now I know : )))
    Neste søndag har vi ingen ting på planen, og det hadde virkelig vært kjempekoselig
    å komme ut til dere!
    Tvi, tvi i konkurransen - kan ikke se hvem andre som skulle kunne vinne : )

    Ha en fin kveld, og helg!
    KLEM

    SvarSlett
  5. Gud så flotte hyllene hos Zans ble i grått - nydelig - hvilken farge er det???? Kunne tenke meg å pusse opp hyllene hjemme jeg :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)