28.12.2011

Christmas days

Løkk med jula bloggvenner!
 I Landhandleriet har vi hatt gjester og juleselskap hele julen med familie og nå med venner i dag. Veldig koselig at folk ville reise halve Norge for å feire jul med oss i Landhandleriet!

Som sikkert mange andre har vi spist veldig mye, veldig god julemat, skravlet og kost oss. Vi har også fått gått rundt juletreet et par ganger og det synes Karlotte nesten har vært noe av det hyggeligste!!

Jula er morsommere med barn og ikke minst deres forventninger til både nissen, gaver og gleden ved å se igjen familie de har ventet på skal komme i mange uker.


I går reiste de siste trønderne, mamsen og papsen - og Karlotte har trønderblues i dag.
Da er det ekstra koselig at en god trøndervenninne med famile straks kommer på romjulselskap;-)



I morgen skal barna en snartur i barnehagen og Karlotte skal få jobbet litt. Lokfører`n har allerede begynt å jobbe og skal egentlig gjøre det resten av juledagene og nyttårshelgen, men nye natt så vi ser han egentlig en god del allikevel! 


Det er lite julestemning utendørs, men Karlotte kompanserer med å tenne en anstendig mengde levende lys inne, så kan det bare få være mørkt og trist ute. 


Har du hatt en fin jul så langt? Takk for alle julehilsninger:-)

Med ønske om en fortsatt god romjul, klem fra Karlotte.

9 kommentarer:

  1. Koselige julebilder du viser!
    Har hatt en fin julefeiring,å det hele toppet seg med sne,så vi koser oss vi.
    Ønsker deg en fin dag vidre.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Juhu, kjære Karlotte :) Så herlige bilete av juleglade born! Eg ser at lille-Karlotten har pynta seg fint med perler og stas, det er berre det skjønnaste med slike små prinsesser altså. Her fekk lille Fryden sløyfa som han skulle ha til kvitskjorta si og han var stolt som ein hane, han elsker nemelig å pynta seg med finbukse, skjorte og helst slips eller sløyfa då. Men vest, DET vil han ikkje ha, og mammo og pappsen som synest at det er så fint :)

    Me har også hatt julebesøk, men ingen overnattingsgjester i år, og det har vore heilt nydelig. Me hadde middagsselskap julafta og andre juledag, og så skal me ha lille nyttårsafta, nyttårsafta og første nyttårsdag - då med overnattingsgjester. Men denne gjengen er "mitt folk" og då blir eg ikkje så stressa ;)

    Har spiser me snop og julemat så julemagane blir runde og store - det skal bli eit sant helvete å venna seg av med dette... samt få av ekstra flesket, jaja, den tid den sorg.

    Ønsker deg nydelige romjulsdagar med trøndervenner :)

    Megaklem frå Eli

    SvarSlett
  3. Herlige julebilder <3 Ikke vanskelig å se at dere har hatt en fiin jul! Ønsker deg og dine fortsatt nydelige romjulsdager! Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Så bra dere har kost dere!!! Bare skrik ut når du vil ha fotokurs, hi hi! Selv om jeg ikke er no ekspert på område da! Uansett får vi det sikkert gøy ;-)!!

    SvarSlett
  5. Ser ut som om dere har kost dere masse ja!

    Gubben jobber og jeg koser meg med ungene, noe som kan bli litt tøft med dette været! *S*

    Slagbenken står urørt og bloggen ligger flat..jeg koser meg! *S*

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fine julebilder, herlige unger du har <3
    Vi har hatt en koselig jul, og nå nyter vi dagene frem mot nyttår:)

    klemmer fra Silje

    SvarSlett
  7. Kjempe koselige julebilder Karlotte :)
    Vi har hatt en koselig jul sammen med familien. Nå gjenstår siste halvdel sammen med gode venner :)
    Ønsker deg ei fortsatt flott romjul.

    klem Jane

    SvarSlett
  8. Hei søte!
    Jeg ser du skal være med på bloggtreffet som jeg arrangerer. Har dessverre ikke hatt tid til å besøke alle, men nå er jeg nå her.

    Gleder meg masse til å hilse på deg i februar.
    Godt nyttår til deg og dine!

    Her er hverdagen tilbake og jeg er på plass på jobb. Syns igrunnen det ikke er så galt med hverdag.

    Fineste ukesstart til deg :)

    SvarSlett
  9. Koselige bilder!! :D

    Håper dere har hatt en fin nyttårsfeiring (jula ser jeg jo at har vært bra ;) ).

    Tusen takk for et hyggelig 2011, jeg gleder meg til fortsettelsen. Håper dere får et fantastisk 2012!! ♥

    *klem*

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)