08.08.2011

Sit down and read a magazine




Karlotte har som de fleste andre interiørbloggere har jeg fått inntrykk av, en del interiørmagasiner. Enkelte bloggere har sogar gått ut og nærmest innrømt sin avhengighet:-) Karlotte har opptil flere ting som ligger tett oppunder klassifisering som avhengighet (kurtur til Nidar og/eller Freja har vært foreslått i denne sammenheng...!)


Når det er sagt er Karlotte innom de fleste norske, og noen utenlandske blader stort sett hver mnd og inspirasjonen fortjener da egentlig en tildelt plass i interiøret også syns jeg. Ved å lage en reol av 5 gamle eplekasser fikk jeg omsider nok plass til det meste av magasiner OG fine flater å benipse

Det inngår herved som et nytt ord i mitt bloggvokabuler og har følgende betydning:
Benipse: Verb. Betydning: Å sette sammen flere småsaker til en kreativ instalasjon, gjerne i klynger på 3 eller 5 ellementer. Så det så:-) 


Brettbordet, eller rettere sagt brettet som står på en gammel grønn krakk fra den lokale bruktsjappa etter at det gamle treunderstellet jeg opprinnelig hadde ble funnet flytende i vårt innendørsbasseng (les: oversvømte kjeller!) sammen med store deler av flyttelasset.... , ble kjøp i Moss for sikkert 6-7 år siden. Jeg hadde litt glemt at jeg hadde det, og husket iallefall ikke at det er såpass likt TineK brettbordet i tvstua, men kan man egentlig noen gang få for mange marokanskinspirerte store brett??


Karlotte har ved mer en èn anlednig trukket fram keiserens nye trær sitt innlegg om Rivera Maison katalogen og ikke minst  "RiveraMaisonmannen" fordi det var så hysterisk morsomt beskrevet! Litt vittig synes jeg også at det er fordi Karlotte nettopp har en stol derfra. Ikke nok med det, Lillekarlotten fikk en matchende hun også.... Den er veldig god å sitte i, men utrolig romstor. Karlotte har et litt delt forhold til stolen om dagen og vet ikke om den helt passer i stilen lenger. Men hjelp er kanskje underveis da chilli-charm har annonsert at hun muligens kommer på miniferie til Landhandleriet om ikke så lenge og interiørmyldring, flytting og prøving av møbler osv kan finne sted!!!



Ønsker dere alle en riktig god uke! Måtte vi enda få noen dager med varmt sommervær (om ikke annet regnfritt så Karlotte får malt ferdig huset!) Klem Karlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)