26.01.2012

Good times!


Det er morsomme dager for tiden. Først og fremst er det superinnspurt på arbeidet med den nye nettsiden og nettbutikken til ZanZ. Den store relanseringen er LIKE om hjørnet nå - og følg med, det vil nemlig bli muligheter til å vinne en MEGET snasen sak du kan sitte godt på... og noen gode tilbud forøvrig!
 I dag har Karlotte vært en snartur på messen i Lillestrøm. Bildene ovenfor er knipset der. Morsomt å få være med på inkjøp, men også litt nervepirrende - en vil jo gjerne komme med litt gode forslag!

Karlotte tenkte forøvrig å by på litt realitetsblogging på tampen her. Det skjer nemlig en ting eller to i Landhandleriet om dagen også....
Kjøkkenbordet er midlertidig omgjort til kontor da Karlotte synes glassverandaen var litt kald å sitte mange timer om gangen i. Kaoset på benken i bakgrunnen skyldes at det grønne gamle skapet som sto under tavlen på kjøkkenet- smekk fullt av arvede serviser med mere - er blitt tømt...
Der er nemlig et nytt prosjekt på gang. Tavlen måtte gjøres like bred hele veien ned (ja, me juksa litt forrige gangen - det skulle jo stå et skap forran alikevel...eh...ulurt!) og en bredere ramme ble satt på før hele sulaminten ble malt med tavlemaling.
Det grønne skapet er plutselig blitt boligløst sammen med et møbel eller ti etter ommøblering på spiskammerset og litt på stua... where to put it?? Godt det blir en etage til som skal møbleres etterhvert. Nå gjelder det bare å finne nok en midlertidig lagringsplass!
Hva skal være på denne tavleveggen da tenker du kanskje? Nei, men hva kan det være... hva trilles inn??!
Karlotte er happy! Hun har ikke riktig hatt tid til å stæsje og fikse og ordne enda, men planen er ganske klar. Utfordringen er at det ikke ble fult så praktisk med servicet 5 meter unna der en smører seg en skive...men det er detaljer i den store estetiske sammenhengen - eller hva?! Vi får ha det slik til vi går lei, også får vi finne på noe annet! After all- er det ikke slik nye blogginnlegg blir til?!

Karlotte skal jobbe vidre her i kvelden. Bloggen passerte forøvrig 40.000 treff i kveld - utrolig koselig med alle dere som titter innom og ikke minst alle de fine ord dere legger igjen!

Snart er det helg! Klem fra Karlotte

15 kommentarer:

  1. Veldig kjekt å følge deg, noke nytt og fint stadig vekk, blir reint misunnelig på huset ditt. I dag her eg lest artikkelen i rom 123:)

    God helg til deg og dine!!
    -Kari kusine-

    SvarSlett
  2. Hei!
    WoW!! her skjer det mykje spennande!!
    Likar ideen din!!
    Blir spennande å sjå kordan det blir til slutt :o)
    Ha ein super (arbeids) kveld :o)

    SvarSlett
  3. Meget spændende og interessante temaer du har gang i - har forøvigt lige sat knappekanger op.

    NB: ... er forøvrigt lidt ked du har afmeldt dig min side.

    SvarSlett
  4. Du gjør det igjen... Morro, har lenge ønsket meg stålreoler fra Biltema og hva gjør du, jo tar i hus den største reolen av de alle. Dette må vi snakke om! *s* skulle ha jobbet på mester grønn jeg nå for der var det nok av de.
    Kult kult kult... Men det vet du jo...

    SvarSlett
  5. åå:) Så kult!
    Gleder meg til å sjå resultatet!

    Helsing Marianne

    SvarSlett
  6. Så mange kjekke innlegg eg har kosa meg med no, tida fyker når eg er på besøk i Karlottes hjem! Eg kunne jo berre flytta rett inn her, veit eg gjentar meg sjølv, men OMG så fint det er i Landhandleriet! Eg gleder meg til å besøka det på skikkelig ein gong :) Tenk så me skulle kosa oss då du. Her i Stavanger er det den store blåst bort dagen, iiiiiiskald vind ute, brrrr! Jammen er det godt å sitta inne i ei god og varm stove med masse tente lys då, og ein herlig liten bloggerunde innom mine favorittbiter! Og for å toppa det heile så er det jo fredag i morgon, oh joy!

    Skikkelig stor klem, Eli

    Klem Eli

    SvarSlett
  7. HEJ,Her lige en hilsen fra danmark,elsker bare dit hjem.knus gitte

    SvarSlett
  8. Åååå, det er så fint :) Jeg ble så inspirert når jeg var hos deg. Og vet du hva poden sa - det var gøy å være der :) Tror han likte pusene veldig godt. Her er det full fart hele tiden. Skulle gjerne vært en tur på messen jeg også, men tror ikke det blir tid denne gangen. I dag skal jeg sitte vakt igjen i heishuset. Heldigvis bare fra 14 - 17.30 Ellers er det renn på lørdag for jentene og søndag regner jeg med vi tar familien med på tur i skogen og feirer eldste jenta som blir 15 på tirsdag :) Som sagt er det nok å gjøre. Har forresten hentet meg KVIK katalogen. Skal kose meg med den.
    Klem

    SvarSlett
  9. Åhhhh, den hylla er bare helt rå. Har forferdelig lyst på en sånn til all gammel-stæsjen min. Da jeg var på et kjøpesenter forleden dag, så jeg en sånn hylle ved en blomsterbutikk, med masse planter på. Tydeligvis den hylla som står på lastebil og trilles inn i butikken for varelevering. Hadde nesten lyst til å spørre om den var til salgs, he-he. Akkurat som de snasne lampene som henger i taket på kjøpesenteret. HAHA, man er da blitt preget, knis. Men i forteltet på campingen skal jeg ihvertfall ha slike lagerhyller i metall:DDDD Ha en flott dag og helg. Hilsen Grethe

    SvarSlett
  10. Kjempetøff den hylla der,slik hadde jeg trengt på stuen til lagring av div varer:)
    Og de knappe knaggene øverst er jo helt adorable.
    Blir spennende med relansiringen ,jeg følger med.
    Kos deg i helgen
    klemklem
    og takk for goe ord,så hyggelig at dere gleder dere med meg...:)

    SvarSlett
  11. Wow så fint og kult der er hjemme hos dere...og gleder meg til og følge fortsettelsen! God helg;)

    SvarSlett
  12. Oi, dette var et spennende prosjekt. Jeg merker jeg gleder meg veldig til å se disse bildene av et ferdig prosjekt. Elsker den litt shabby industrielle stilen din ❤

    Håper du får en flott helg kjære du :)

    SvarSlett
  13. Oi, oi, oi! Dette ser lovende bra ut! FOR ET MØBEL! Jeg får helt gåsehud :)

    Sjekket ang. medlemskap på Stylizimo, og jeg kan ikke finne noen reg. med ditt navn eller mailadresse. Mulig du glemte å lagre e.l. Kanskje like greit å bare opprette en ny profil?
    Si i fra om det oppstår problemer.

    God helg til deg, og lykke til med spennende prosjekter:)

    klem Nina

    SvarSlett
  14. Gøy å se litt realitetsblogging, hihi! Heldige du som fikk besøkt interiørmessen, kunne jeg også tenkt meg å vært. Ellers takk for fine ord i bloggen min, setter jeg alltid pris på :) Ha en herlig helg! Klemmer

    SvarSlett
  15. Så herlig med realitetsblogging! Me like!

    Jeg er spent på resiltatet, for dette kommer til å bli fintfint!

    Ønsker deg en fabelaktig helg!Her er mannen ute med gutta, så jeg og Nala skal bare kose oss hjemme med hvitvin og jentefilm!.
    klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)