31.07.2011

Tip of the day

I dag kommer en varm anbefaling om en herlig blogg, nemlig Keiserens Nye Trær (keiserensnye@blogspot.com) 







I Trondheim bor nemlig to keiserlige gutter som ikke bare har en gjennomført, kul interiørstil.
De lager de lekreste kaker OG de har virkelig ordene i sin makt.
Velskrevne, morsomme betrakninger om livet, interiør mm.




Ikke nok med det: Er du kjapt ute, det vil si før midnatt i morgen kan du bli med på en lekker give away guttene har stelt istand i anledning sitt ettårsjubileum som bloggere!!




Jeg anbefaler virkelig et dypdykk i deres rikholdige bloggarkiv om du ikke allerede er en kjenning der.
Jeg har iallefall ledd så jeg har grått mer en én gang når jeg har vært innom bloggen deres.

Gratulerer så masse med jubilèet gutter! Jeg ser fram til å følge dere videre i den staselig nye leiligheten hvor jeg er sikker på at furu vil bli til gull i deres hender:-)

Karlotte & co skal om et par dager atter en gang krysse halve landet. Vi har hatt en deilig sommerferie, men også en ferie med mye tanker på de ufattelige hendelsene i Oslo forrige helg.
Det skal uansett bli deilig å komme tilbake til Landhandleriet og hverdagen, og jeg gleder meg til å prøve ut noen interiørkrumspring jeg har tenkt på!

Ønsker alle en fin søndagkveld og en god kommende uke!!


Klem fra Karlotte

1 kommentar:

  1. Etter litt tekniske problemer ble det endelig en anbefaling MED bilder! Se spesiellt etter innlegg som handler om Rivera Maison mannen. De fortjener å ha sin egen label - hysterisk morsom lesning:-)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for en kommentar! Leser hver og en og setter pris på alle:-)